RSS
(31) 8.11.2015 - Epilog - 50km (17)
Historie - 2015 - (31) 8.11.2015 - Epilog - 50km

Počet obrázků v kategorií: 17
Zobrazení kategorie: 666x
(30) 1.11.2015 Podzim do 50ti km - 43km (10)
Historie - 2015 - (30) 1.11.2015 Podzim do 50ti km - 43km

Počasí nám přálo i tentoktáte, a společně s Jindrou jsme se projeli pod horami a navštívili na skok i vitišku hlavně jsme se krásně projeli barevným lesem, na pohodu.

Zobrazení kategorie: 642x
(27) 24.10.2015 Ukončení cyklistické sezóny s SKC Ústí n/L - 98 km (38)
Historie - 2015 - (27) 24.10.2015 Ukončení cyklistické sezóny s SKC Ústí n/L - 98 km

Ráno se na srazu mihnul Míra Hofman s chlebem a čerstvými houskami: „Vezu to Trudě k snídani a pak jedu rovnou na trasu“. Přítomné dámy poznamenaly něco jako že Truda se má. Naštěstí tam byli jenom tři, jinak se to určitě objevilo v návrhu aktivit příští sezony. Chladné ráno přilákalo na start 3 desítky účastníků a to někteří už měli za sebou hezkých pár kilometrů. S velkou radostí jsme vítali Pepu, který ještě před třemi měsíci jel přetěžkou etapu na operačním sále! Také jsme ale věděli, že tentokrát už nepřijede Míra, který jezdíval mezi posledními, i když to měl nejblíž. Pro přesun do cíleného místa ve východním středohoří byly připraveny tři trasy. S uznáním sděluji, že největší zájem byl o tu nejdelší. Možná proto, že s přibývajícími kilometry ubývalo ranní mlhy a slunce přidávalo poslední vlídné pozdravy, což bývá v podzimní krajině čarovné, ne však zahřívající. Příjemně vyhřátá místnost Homolské hospůdky se počtem 41 dojetých a došlých účastníků naplnila téměř celá. Nemalý podíl na tom měl Darek, který kromě toho, že koncem sezony začal dohánět manko v účasti, obsadil 5 míst skupinou, kterou představil jako další členy oddílu. Jednoznačně časově nejdelší trasu si zvolil Zdeněk, který cestu do Homole a zpět pojal jako celodenní výlet v turistickém duchu. Definitivně oznámil, že odkládá kolo, nikoliv však oddíl. Děkujeme Zdeňku, nadále s Tebou počítáme.
Vyhodnocení pak začalo krátkou vzpomínkovou pietou na Mirka Novotného.
Cyklistika dominovala zbylému programu. Téměř půl roku se Darek nehlásil ke svým abrahámovinám. Dnes se nám podařilo, před zraky přítomných členů oddílu, obléci ho do jubilejního dresu. Byl nejvyšší čas, jinak bylo třeba objednat větší velikost. Hlavní páteří sezony byl téměř naplněný sportovní kalendář. Účast na akcích a pořadatelská činnost, kterou jsme letos doplnili individuální aktivitou. To celé se jmenovalo 25 sezon s Cyklotourem. Stanovený limit překonalo 18 členů oddílu. Blahopřejeme a děkujeme za vytvoření uvolněného sportovního prostředí s výkony, které potěší a současně motivují. Vždyť kdo má více než 1500 km má objeté Česko po silnicích a cyklotrasách, kdo ujel 2 290 km, objel virtuálně Česko podél hranic a kdo zvládl 3 340 km, ujel letošní Tour de France! Ujeté kilometry daly vyniknout Anežce, která vyhrála kategorii do 6 let výkonem 109 km! Škoda, že se nemohla pro zaslouženou medaili dostavit. Dekorování musí provést v zastoupení táta a my přejeme brzké uzdravení. Pečlivou obrazovou dokumentaci vyhodnocených předkládá Vláďa na svém „zabijáckém fotoalbu“, ale za zmínku stojí, jak i tak volně připravená soutěž, přinesla dramatický boj dvou generací až do konce! Skvělý výkon chlapci! V této výkonnostně motivované části se také omlouvám Stáně, které nebyl do soutěže započítán výkon 149 km, což je o plných 40 km víc, než měla Anežka. V přepočtu je to sice nula bodů, ale za činnost, kterou věnuje hlídání vnoučat, patří k absolutní špičce. Mezi další novinky, které naplňují program oddílu má být premiérová účast Rudy na výletu s KTS, poslední možná šance na objednávku nočních čepců, které doplňují skromnou výbavu Vlastivědného kroužku a velká úroda peckovin, které jsou jako plody nevhodnější k pálení. V takové atmosféře nám Pavel Černý ještě připomněl, že v cykloturistice č. 7 vyšel článek o Michalu Třetinovi. Autorům děkujeme.
Program byl naplněn a za slunečného odpoledne s dlouhými stíny a posledního dne s letním časem, jsme se vraceli domů s vědomím, že nikdo nebyl ze soutěže vyřazen, tak jako při večerním Star Dance.
Tančete s námi.  M. K.

Počet obrázků v kategorií: 38
Zobrazení kategorie: 628x
(26) 18.10.2015 - Výlet do 50ti km - Bajk s Danem - 57km (10)
Historie - 2015 - (26) 18.10.2015 - Výlet do 50ti km - Bajk s Danem - 57km

Dnešní umazanou vyjížďku jsme zahájili ve třech od Shellky - Luboš, Dan, Pavel. Vzali jsme to přes Panoramu na Drahkov, Kvítkov Suché a haldy na Habří. Odtud do Stadic po polnačce, už ta byla předzvěstí, že bláto opravdu bude. Ve Stadicích přes hlavní na zelenou a nahoru na Volskou horu. Místy to bylo prima kluziště, a jedinej kdo Volskou vyjel celou až nahoru, byl Luboš, čímž ho tedy pasuju na Vola numero Uno  Já vůl číslo dvě a Pavel trojka, tedy dobře

V dědince Suchá bohužel Pavel hlásí: "Odpojuju se, čau." a byl pryč. Nu což...

Jedeme dále po zelené a cesta se po chvíli mění ve slušné bahenní lázně, až to Lubošovi sundalo přední blatník z kola. Já jel naštěstí po poli. Pak se cesta uklidnila a do Dubiček se dojelo už skoro na "čistých" kolech. Krátké pokoukání na výhledy, a jedeme po zelené na místní vyhlídky podél úbočí směrem na Moravany. Tam v lese odbočujeme na modrou a hrnem si to na vodopády, podél kterých chceme jet dolu. Před pár dny to tu bylo úplně suché, dneska fakt slizké, listím zamaskované, nebrzditelné. Jeden sjezdík se mi to taky rozjelo krapet víc a brzdit jsem mohl až u altánku, naštestí se zadařilo. Dál je to až k Labi hezký singlík. Ze Zálezel jedeme zase po zelené, nejdřív trochu kopec, ale pak nádherná MTB trasa, která kopíruje hlavní silnici z Lovosic na Ústí, ale tady vás žádný kamion neohrozí. Úžasný podzimní barvy všude okolo, nová lávka, cestička chvilku nahoru chvilku dolu, prostě super. V Ústí vyjíždíme na Větruši a pak po červené (konečně jiná barva) jedeme zpátky do Středohoří. Za Milbohovem držíme červenou a nad Suchou se loučíme. Luboš maže na Bílinu, já zpátky přes Volskou a Habří domu. 57km a 966m výškových, bláta požehnaně, ale taky krásná podzimní krajina a pohodička. Škoda, že nemohla jet Jindra, shodli jsme se, že by se jí to líbilo.

Zobrazení kategorie: 660x
(25) 3.10.2015 CDJ Děčínský sněžník - 125 / 162 km (8)
Historie - 2015 - (25) 3.10.2015 CDJ Děčínský sněžník - 125 / 162 km

Tentokráte jsme se dočkali nádherného počasí o něco dříve, nežli vloni, slunce vyšlo z mlhy už před Děčínem, a jelo se příjemně. Sešli jsme se sice jen tři od nás, ale s množstvím účastníků z Cyklotouru se počet účastníků vyhoupl vysoko. S Ludvou jsme si dali jen tu "kratší" variantu přes Soví bránu a v ÚNL ještě ptáčka - krásná akce a úžasné počasí.

Zobrazení kategorie: 607x
(24) 28.9.2015 Sayfyho memoriál + silniční závod Barbora - Cínovec (21)
Historie - 2015 - (24) 28.9.2015 Sayfyho memoriál + silniční závod Barbora - Cínovec

Letos jsem se jako závodník účastinil poprvé, sluníčko krásně svítilo, a tak se jelo dokonce jen v krátkém kompletu, Kubera dorazil naštěstí bez kola, takže start proběhl důstojně a hladce, nejprve výrážela kategorie Elite, tedy i já společně s Benym a ještě samozřejmě dalšími účastníky. Následovala dvoukolová varianta, kde jel Pavel V a Dan. Ve druhém kole jsem málem sundal nějké hobíky, ve třtím mě málem auto, ale přežil jsem to a ulovil 11. místo. Dan 6. a Pavel 16. Odpoledne se jeli ještě silničky, kde jsem se zamotal do hromadného pádu a i když dokončil, tak velice pozdě, Dokonce i Vojta mě dal, tak snad za rok :)

Krásná akce, nádherné počasí, prostě super.

VÝSLEDKY MTB

Počet obrázků v kategorií: 21
Zobrazení kategorie: 747x
(23) 19.9.2015 Den bez aut - mobilita - 107 km
Historie - 2015 - (23) 19.9.2015 Den bez aut - mobilita - 107 km

Na oficiální akci CT dle našeho kalendáře jeli 3 lidi z Teplic.Ráno v 9.05 jsem dorazil na Shellku a po chvilce jsem i sám odjel.Nikdo nečekal.Na kraji Ústí jsem dojel Kubu,který jel singl a na Míráku nás už čekal i Honza Z.,vyrazil ze Shellky těsně před 9.h.Poprvé jsem na naší vyjížďce vyzkoušel svou novou silničku ze stáje Spešl a na cyklostezce do LT jsem občas trpěl možná více než mé kolo..... Za Křešicemi jsme již nabrali směr asfalt a bylo to v pohodě.

Na startu jsem přemluvil Kubu, ať zapomene na kratší trasu s béčkem, že určitě v pohodě dá 100 kiláčků (potom,co předvedl na minulé vyjížďce jsem o tom nepochyboval). Za Žernoseky jsem s Ďáblem opustil cyklostezku č.2, ale v LT jsme se na ní opět vrátili. Kousek před Homolí jsme docvakli bajkery na čele (Honza a Kuba) a společně jsme dorazili jako první skupinka z delší trasy do cíle v hospodě u Horáčků (název zůstává stejný, personál je obměněn a byl velice šikovný).Béčko bylo již po obědě a za chvilku jsme i my ochutnali super gulášek s chlebem a limču jako bonus od Magistrátu Ústí n/Labem. Pan Kubera se má co stydět, při podpoře cyklistů v našem městě! Kluci za chvíli pospíchali domů, já ještě počkal na zbytky áčka a do 15.h jsem v Teplicích. Natočeno 107km, počasí úžasné, parta výborná.

P.V.

Počet obrázků v kategorií: 0
Zobrazení kategorie: 682x
(22) 13.9.2015 Do 50ti km - Dubičky s prodloužením - 64 km (17)
Historie - 2015 - (22) 13.9.2015 Do 50ti km - Dubičky s prodloužením - 64 km

Nedělní setkání s novým cyklistou Jakubem, který s námi objel vytyčenou trasu pod vedením Luboše, takže super jízda bez kufrování a projetí nových cest. Příjemné, spíše teplé počasí bylo zárukou krásných výhledů. Dubicích se uskutečnilo setkání s Mosteckým týmem a v Hradišti návštěva pracujících cyklistů na novém objektu, který bude sloužit servisu kol....!!!!! Přestože Pavel V. byl unaven ze silničky a Jindra s Ludvou nestíhali tempo Luboše a Jakuba dali jsme si ještě 30 km navíc.

Počet obrázků v kategorií: 17
Zobrazení kategorie: 679x
(21) 6.9.2015 Lounsko - Raná 98 km (13)
Historie - 2015 - (21) 6.9.2015 Lounsko - Raná 98 km

Za všechno může počasí a nebo teroristi... Tentokráte to vypadalo nejen na déšť, ale hlavně přííííšerně foukalo. K tomu jsem ještě zaspal. Nicméně jsme dojeli na srazu v Mostě včas. Tam se připojil team Cyklopointu Most, a vyjeli jsme směr Raná. Tam to byl teprve fukar, a cestu až na vrchol to velice znepříjemnilo a bylo obtížné se tam vyškrábat. Následně i cesta zpět proti tomu příšenému větru byla obtížná a celkové hodnocení je spíše negativní... No tak snad příště budeme mít více štěstí.

Počet obrázků v kategorií: 13
Zobrazení kategorie: 653x
(20) 30.8.2015 Náhradní trasa za Středohoří
Historie - 2015 - (20)  30.8.2015 Náhradní trasa za Středohoří

Tentokráte sice počasí vyšlo, ale většina z CT byla na Berounce s SKC. Tak jsme se se Zbyňkem pěkně projeli.

Počet obrázků v kategorií: 0
Zobrazení kategorie: 638x
(19) 16.8.2015 Náhradní trasa - 64 km (10)
Historie - 2015 - (19) 16.8.2015 Náhradní trasa - 64 km

Tento den se měl jet původně Rauschenbach, ale počasí bylo lehce proti a tak jsem si dali něco kratšího. Déšt nás zastihl už v Duchcově, a tak jsem to tak nějak prokličkovali do Oseka. Tam se to tak nějak porozpadalo, a mokří jsem dojeli domů. No občas to prostě nevyje :)

Zobrazení kategorie: 657x
(18) 23.8.2015 Rauschenbach: otevřeno - 95 km (33)
Historie - 2015 - (18) 23.8.2015 Rauschenbach: otevřeno - 95 km

Rauschenbach jsem přesunuli o týden později, a hle - vyplatilo se. čekalo nás ideální počasí, a krásně jsme se projeli po horách.

prostě super neděle :)

Počet obrázků v kategorií: 33
Zobrazení kategorie: 669x
(17) 8.8.2015 Krušnoton - 110 km (8)
Historie - 2015 - (17)  8.8.2015 Krušnoton - 110 km

Lidi mi občas říkají, že jsem magor... na asi na tom něco bude. Jet silniční závod ve vedru 38°C byl opravdu hodně špatný nápad. Nicméně, nebyl to jen nápad můj, a na startu se nás sešlo hodně. Bohužel z CT jediný, kdo by jej mohl jet - Vojta měl pracovní úraz, a tak jsem vyjížděl na trasu za CT sám. Na bufetu Cínovec však stálo početnější zastoupení CT a občerstvovali za což jim patří dík. Na 70km mě začali brát křeče a vzpomněl jsem si na ďábla, který jede 180 km - fuj...

No v Duchcově už jsem to chtěl zkrátit, ale nakonec jsem to dojel a to na 127. místě absolutně, jinak čas 3:55:55.3, s průměrkou 27,98 km/h

Bylo to peklo, ale všem zainteresovaným děkuji!

Zobrazení kategorie: 697x
(16) 26.7.2015 - Danova vyjížďka - 67 km (18)
Historie - 2015 - (16) 26.7.2015 - Danova vyjížďka - 67 km

Děkuji Danovi za dnešní super vyjížďku,sice jsme to časově nezvládli,museli jsme zkrátit trasu a přijeli jsme na 16.h domů,ale fakt pěkné.Natočeno 68km a jela slušná sestava 7lidí.Budu rád,když si to někdy zase zopakujeme s CT,je lepší,ať máme více mapařů,každý jezdí něco jiného.

Dan má asi nejnáročnější jízdy v CT,tudíž je nutné případnou účast zohlednit s ohledem na výkonost daného jezdce.Já s ním jezdím od 6 hodin na 3 - 4 hoďky a jsem vždy totálně urvanej,ale jezdím s ním rád.Ta jízda mi dá více než jiné kochání na 50 km po asfaltu na 5 hodin.Já jsem zvyklý jezdit 100 - 200km v kuse,ale Dan mě pravidelně oddělá na 30 km v terénu.

Dan napsal:

pekna vyjizdka a vsichni se snazili, coz ocenuju. Nektere useky byly tezsi, pripoustim, ale zase jen kratke. Vyslap okolo obory byl pekelnej, hodiny mi tam ukazovaly az neuveritelna cisla. Skoda ze jsme utavili Ladu, pro ktereho horska etapa takhle na rozjezd asi nebyla idealni. Na Staré škole zdá se dobře vaří, asi tam někdy vemu rodinku. Počasi vyslo uzasne, cesta rozmanita... jen cestou dolu jsme nekde minuli odbocku okolo vody po cervene, ale stejne jsme spechali, takze asfalt byla jistota. Jel Pavel, Jindra, Ludva, Dan, Láďa, Beny a Petr. 67-68km (já teda 67,5  ) a 1073 výškových metrů defacto na první polovině trasy!

Zobrazení kategorie: 667x
(15) 19.7.2015 Orientačni sranda závod - cca 30km (10)
Historie - 2015 - (15) 19.7.2015 Orientačni sranda závod - cca 30km

Počasí nám celkem vyšlo a celkem nás jelo 16, zvítězil Dan společně s Pavlem s 298 body, a následoval Láďa, s tuším 200 body (zapomněl jsem si to zapsat ) Věřím, že si jej užil každý dle svých možností a že se až na pár drobností povedl, a sejdeme se zase za rok. Smolařem dne musím vyhlásit ústeckého mapaře, který se po ztrátě hrací karty, dvou defektech a ulomeném pedále dojel s krásnými deseti body do cíle inu příště...

Zobrazení kategorie: 747x
(14) 12.7.2015 Dubičský kostelík - 46 km (18)
Historie - 2015 - (14) 12.7.2015 Dubičský kostelík - 46 km

Tentokráte jsme tento kraťounký výlet zahájili v ideálním počasí, přijela Dana i s dcerou, a tak jsem se s nimi vlastně vydali na cestu zpět domů :-). Lesem a přes výsypku jsme sjeli do údolí Běly a nahoru do Radejšína, nemohli jsme vynechat rozhlednu a po odpojení Dany jsem sjeli ještě k moravanskému vodopádu. Tam se mi podařilo převat si řetěz, takže jsem si poprvé v životě vyzkoušel, jak to opravit. Následovala projížďka lesem do Stebna a hurá z kopečka dolů. pak už jen vyjet údolí a do Teplic.

Zobrazení kategorie: 670x
(13) 5.7.2015 Praga Mater urbium - 211 / 125 km (47)
Historie - 2015 - (13)  5.7.2015 Praga Mater urbium - 211 / 125 km

nejlépe akci vystihuje text od našeho hosta Jardy z Cyklotouru, a tak si dovilím jej zpublikovat...
Marně lákám někoho z Cyklotouru k nedělnímu výletu s CT. Všichni rozumní tráví v tomto týdnu dovolenou u vody a jediná jistota – Dan, si v pátek přivodil úžeh. Za tohoto stavu volím k přesunu do Prahy variantu vlak – kolo a z Vltavské cyklostezky vyzobávám nejhezčí část po hrázích z Hořína do Zálezlic, vyhýbám se zajížďce přes Veltrusy a nejkratší cestou přes Odolenou Vodu, Klíčany a Klecany, sjíždím v Klecánkách zpět k Vltavě. V 10 hodin se na holešovickém nádraží téměř na minutu přesně sjíždíme s trojčlennou skupinou CT, jež jela po ose starou pražskou osmičku. Stíháme rychlý bufet a je tu chebský rychlík se zbytkem tepličáků. Nejprve přejíždíme na pravý břeh Vltavy po loni otevřeném Trojském mostu. První zastávka patří Staroměstskému náměstí, kde se v předvečer 600. výročí mučednické smrti symbolicky pokloníme Mistru Janovi, před stoletým sousoším od Ladislava Šalouna. Po Mostě legií přejíždíme zpět na levý břeh a čeká nás výstup Petřínskými sady ve 40 stupňovém vedru. Začínám podezírat toho vpředu se zpětným zrcátkem na brýlích, že je agentem Jejího Veličenstva s povolením zabíjet ve vlastních řadách. Pár povinných fotografií rozhledny a mezi segwaji se propleteme na Hradčanské náměstí. Největší turistickou atrakcí, kvůli které propásneme střídání stráží i krásy Matyášovy brány, je malý kropicí vůz s puštěnou mlžnou tryskou, zaparkovaný uprostřed náměstí. Skvělý počin pražské radnice, který jistě ušetřil mnoho výjezdů zdravotnické záchranné služby. Necháváme stéci pot na kamennou dlažbu a sjezdem přes Bubeneč, čtvrť mnoha ambasád, sjíždíme k Vltavě. Není to však bez komplikací. Po průjezdu před gruzínským zastupitelstvím máme hned dva defekty bez stopy v pláštích… Jistě dílo tajných služeb! J Po zdržení, již hladoví, jedeme přes Stromovku a lávku na vltavskou cyklostezku. Místo pro oběd Luboš operativně mění na Klecany a má šťastnou ruku ve výběru. Od Mlsnýho bejka odjíždíme nasyceni, napojeni a později než jsme si představovali. Za Nelahozevsí opouštíme sedmičku a dál jedeme nejkratší cestou. K mé nemalé radosti volí Luboš trasu mezi Vepřekem a Mlčechvosty „divočinou“ po tělese původní trati mezi tunelem a řekou. Poslední osvěžení v Mlčechvostech u pumpy (ne benzínové!) a pak už jen nuda na asfaltu. Ani vjezd do Ctiněvsi, kde by každý člen Vlastivědného kroužku povinně zastavil, není důvod ke zpomalení tempa! Od roudnické Billy vyrážejí ti, co mají sílu na večerní rande, napřed a zbytek si zpestří cestu zastávkou na rozhledně Na Horách. Další dělení proběhne v Lovosicích. Zbytek pak provede hodnocení v Černodolském mlýnu u kofoly a preclíků. Přítmí Opárenského údolí navozuje dojem pokročilejšího času, než ve skutečnosti je a tak se zde loučíme.
Závěr – krásná komorní akce, (však tepličáků byl pouhý sextet). Obdiv zaslouží Jindra! Musíme v Cyklotouru ještě zapracovat na Petře, abychom z ní vychovali takto odolnou cyklistku.
Kamarádi z Teplic, děkuji za hezký den! Jarda TT.

Počet obrázků v kategorií: 47
Zobrazení kategorie: 831x
(11) 14.6.2015 - Bobové dráhy - 60 km (21)
Historie - 2015 - (11) 14.6.2015 - Bobové dráhy - 60 km

Výlet po stopách bobových drah se vydařil s obsazením Zbyňka, Ludvy a Jindry, která dělala průvodce této cesty. Ujetých 60 km spíše do kopce jsme poznali i zimní běžecké dráhy kolem biatlonu. Počasí super, tempo přiměřené a tak mám dobrý pocit z dopolední aktivity.

Počet obrázků v kategorií: 21
Zobrazení kategorie: 774x
(10) 7.6.2015 - Dálkovka na Königstein I - 15 km (41)
Historie - 2015 - (10) 7.6.2015 - Dálkovka na Königstein I - 15 km

Naplánovaná cesta do Německa se uskutečnila dle harmonogramu. 7 statečných se chtělo zúčastnit krásné vyjížďky. První odpadlík to vzdal kvůli dešti a ostatní vyjeli ještě kousek výše, aby nasledovali zpětný chod domů. Nejen po 12 km mokrý skrz na skrz, ale ještě píchnuto a rozsekaná nová láhev. Předpokládaný náhradní termín teto vyjížďky 28.6.2015

Počet obrázků v kategorií: 41
Zobrazení kategorie: 765x
(10) 10/2015 Dálkovka na Königstein II 28.6.2015 - 113 km (41)
Historie - 2015 - (10) 10/2015 Dálkovka na Königstein II 28.6.2015 - 113 km

Repete vyjížďky, která skončila celkem neslavně, jsem zahájili v 7:00 na nádraží, vyzvedli Jindru v Dubí a valili na Komárku, pak jsme se přes Gottleubu a Bahru dostali až na Königstein shora, takže dosáhnout pevnosti nebyl vůbec žádný problém. Díky lesní cestě jsem neztratili mnoho výškových metrů a tak díky tomu jsme užr o nekolik hodin dříve oproti plánu byli v Tisé. Následoval přejezd Nakléřovského průsmyku a valili jsme to do Teplic. Musím říci a doufám, že mi to ostatní potvrdí, že to byla jedna z nejhezčích letošních vyjížděk, s naprosto ideáním počasím a ryhlostí. Škoda, že Láďu z Mostu bralo koleno a asi si jízdu neužil tak, jak by mohl... ale tak snad příště.

Počet obrázků v kategorií: 41
Zobrazení kategorie: 693x
(08) 24.5.2015 - Jarní výlet na Jezeří - 65 km (18)
Historie - 2015 - (08) 24.5.2015 - Jarní výlet na Jezeří - 65 km

Ač bylo krásně, potkala nás nenadále nízká účast, no nicmémě jsme se s Ludvou hezky projeli :)

Zobrazení kategorie: 744x
(06) 2.5.2015 - Jarní výlet na Lovoš - 66 km (36)
Historie - 2015 - (06) 2.5.2015 - Jarní výlet na Lovoš - 66 km

Tak letos se to konečně vydařilo na 100% Slunko svítilo od začátku do konce, krásně jsem se projeli, vystoupali až na sedlo Březina, a pak až na vrcholek Lovoše. Zpátky pak už jen přes Kletečnou a přes Bystřany domů. Jednoduše, nádhera...

Počet obrázků v kategorií: 36
Zobrazení kategorie: 833x
(05) 26.4.2015 - Jarní Sukoslav - 44 km (14)
Historie - 2015 - (05) 26.4.2015 - Jarní Sukoslav - 44 km

Po deštivém večeru nám předpověď slibovala krásné počasí, tak se i stalo, vyjeli jsme na Černčice, a na hrad Sukoslav, kde byla otevřena věž s úžasným výhledem. Jen ty závěry vyjížděk se mi nějak nedaří, trochu jsem pomotal vesnice a kluci nezabočili tam, jak měli, no zbytek sice zabočil, ale zmokli jsme v průtrži mračen úplně všichni... následoval už jen přesun do Teplic... tak snad se ten konec příště vyvede lépe...

Počet obrázků v kategorií: 14
Zobrazení kategorie: 803x
(04) 12.4.2015 - Bílinské údolí na kolech - 48 km (4)
Historie - 2015 - (04) 12.4.2015 - Bílinské údolí na kolech - 48 km

Zobrazení kategorie: 776x
(03) 28.3.2015 - Zahájení cyklistické sezóny 2015 - 38 km (4)
Historie - 2015 - (03) 28.3.2015 - Zahájení cyklistické sezóny 2015 - 38 km

Jak to tak bývá... po krásném týdnu musí přijít několik deštivých a většinou víkendových dní. Na sobotu se ale jako zázrakem nad námi počasí smilovalo a i když to ráno vypadalo na trakaře, tak se v průběhu dne vylepšovalo. Ovšem ráno bylo chladno kolem 5-6°C. Aby akce byla opravdu velká, podpořil nás i klub Cyklopoint Most hobby team a to v počtu celkem 5ti odvážlivců, kteří vyráželi již v 7:45 z Mostu.

Na Shellce se společně s námi utvořila grupa dvanácti kol a vyrazili jsme k prameni do Stadic. I když byl sraz v 11:30, jádro SKC tam bylo už ve čtvrt, následoval hromadný přejezd k pomníku a výjezd na Sezemice a do Roudníků na guláš. Tam bylo bohužel kritické místo výletu, kdy novému nájemci naprosto selhala taktika vydávání guláše, a polovina grupy jela raději domů. Se zbytkem jsme se po guláši vydaly do Teplic a s Mosteckými zpět do Mostu. To už bylo sluníčko a krásně a tak se jelo dobře, i když síly ubývaly...

Takže ve výsledku: 38km pro CT, 130 km pro Cyklopoint Most hobby team, a 113 km pro mě :)

Zobrazení kategorie: 761x
(02) 22.3.2015 - Prolog CT - 40 km (4)
Historie - 2015 - (02) 22.3.2015 - Prolog CT - 40 km

Jak to tak bývá... Po krásném a teplém týdnu nastal odporně studený víkend :-D Ale i přes 5°C celkem protivný vítr se nás sešlo 8 včetně nově příchozího Tomáše. Alespoň, že se nepršelo a bylo sucho. Vyrazili jsme zdolat první jarní kopeček k vodojemu, Dan nám ukázal zajímavý singltrek, kam se určitě letos v nějaké akci podíváme a jeli dolů do Duchcova. Dneska byli i bílí klokani venku (asi jim bylo vedro...) Pod Osekem se od nás odpojila Hanka s Vojtou a my vyjeli na polévku k Horalovi. Pak už jen po úbočí hor do Hrobu a přes dvojhradí domů. To se začalo zrovna oteplovat a vyjasňovat a tak jsem si to ještě s Danem protáhli až do Bíliny :-D Ani jsem moc nefotil, jaká byla kosa...

Zobrazení kategorie: 776x
(01) 1.1.2015 - Novoroční vyjížďka - 16 km (8)
Historie - 2015 - (01) 1.1.2015 - Novoroční vyjížďka - 16 km

Jedna z nejkrásnějších novoročních vyjížděk... 5 členů CT na kole, 2 členové v civilu a 3 další příchozí kolmo, celkem 8 cyklistů. S Danem a Pavlem jsme si nad rámec prodloužili jízdu až do Bukovic a Žalan, celkově 40km na úvod sezony. Přichystán byl i novoroční přípitek na Barboře, takže jsme si ťukli za celé CT. Vzhůru do nového roku!